موضوعات = مطالعات رسانه
بررسی و تحلیل کارکرد رسانه های اجتماعی در دیپلماسی رسانه ای بحران های حوزه نفت و انرژی (مطالعه موردی: رسانه‌ی اجتماعی توییتر در دوره دهم و یازدهم ریاست جمهوری ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 مرداد 1403

مهسا صدیقی؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی؛ افسانه مظفری


طراحی الگوی اطلاع‌رسانی قانون‌گذاری در دولت الکترونیک

دوره 12، 47 (تابستان 1401)، مرداد 1401، صفحه 225-250

مرتضی فرش‌چی؛ نجلا حریری؛ داریوش مطلبی؛ محمدرضا عباسی‌فرد


ارائه الگوی راهبردی ابعاد ومولفه های کلیدی عملیات روانی رسانه ای

دوره 11، شماره 42، خرداد 1400، صفحه 220-191

علیرضا محمدی؛ ابوالفضل دانایی؛ محمد زرگر