منابع و مآخذ
الف) منابع فارسی
- اسولیوان، تام (1385). مفاهیم کلیدی ارتباطات، ترجمه میرحسن رئیسزاده، چاپ اول، تهران: انتشارات فصل نو.
- بینا (1386). آشنایی با بسیج دانشجویی، اصفهان: ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان اصفهان.
- بلیغ، ناصر (1385). «بسیج اینترنتی شیوه نوین جذب مردمی»، فصلنامه مطالعات راهبردی بسیج، شماره 33.
- بلوریانتهرانی، محمد (1382). ویژگیهای سبکهای تبلیغاتی در برخی کشورها، کتاب دومین همایش سبکهای تبلیغاتی در ایران، تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
- بهنر، جرد؛ وانک، میکائیل (1384). نگرشها و تغییر آنها، ترجمه علی بهداد، تهران: انتشارات جنگل.
- بدار، لوک؛ دزیل، ژوزهولا؛ مارش،لوک (1383). روانشناسی اجتماعی، ترجمه حمزه گنجی، چاپ سوم، تهران: نشر ساوان.
- پراتکانیس،آنتونی؛ الیوت، آرنسون (1383). عصر تبلیغات، ترجمه کاووس سیدامامی و محمدصادق عباسی، تهران: انتشارات سروش.
- حایری، وحید؛ رستمی، محمدرضا (1391). تبلیغات فرهنگی از تئوری تا عمل، تهران: انتشارات تبلور.
- جاوت،گارثو؛ ویکتوریا، اودانل (1372). «تبلیغ و ترغیب»، ترجمه احمد میرعابدینی، مجله رسانه، سال چهارم، شماره 4.
- رهنورد، فرجالله (1388). «شناسایی عوامل موثر بر جذب و نگهداری نیروهای مردمی داوطلب در جمعیت هلال احمر»، فصلنامه امداد و نجات، شماره 2.
- شیخصادقی، نگار (1387). تبلیغات فرهنگی با تأکید بر تلویزیون، پایاننامه کارشناسیارشد، اصفهان: دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان).
- طوسی، حسینعلی؛ مهری، عباس(1391). «عوامل مؤثر بر جذب نخبگان به بسیج»، فصلنامه مدیریت اسلامی، شماره 2.
- مجدانی، لیلا (1391). «عوامل مؤثر بر انگیزههای حضور و مشارکت در برنامههای بسیج»، فصلنامه مطالعات راهبردی بسیج، شماره 51.
- ولز، ویلیام؛ برنت، جان (1383). تبلیغات تجاری، اصول و شیوههای عمل، ترجمه سینا قربانلو، تهران: انتشارات مبلغان.
- کریمی، یوسف (1385). نگرش و تغییر نگرش، چاپ سوم، تهران: موسسه نشر ویرایش.
ب) منابع انگلیسی
- Strauss, A & Corbin, j (1990). Basics of qualititave resech: Grounded theory procedures and techniques , new bury Park,CA :sag.